Csatlakozz hozzánk!
SZÉPÜLJ VELÜNK, LÉGY SIKERES A LAMBRÉVAL!

Ha további kérdéseid vannak, melyek itt nincsenek megválaszolva, küldd el azokat közvetlenül a központnak: info@lambre.hu

Táskával kell járni és árulni?
Miért nem drága a L'ambre parfüméria?
Ezek tényleg francia parfümök?
A csomagoláson miért nem szerepel a parfümök neve?
Ez olyan, mint az Oriflame?
Nem késő most belevágnom?
Hasonló cég ma már rengeteg van.
Kereshetek-e többet, mint a szponzorom?
Mi van akkor, ha nekem nem tetszenek a termékek?
Mi van akkor, ha más üzlettel foglalkozom/van érdekes állásom?
A városban nincsenek ismőseim, hogyan tudok akkor dolgozni?
Nincs pénzem arra, hogy elkezdjem az üzletet.
Mi van akkor, ha az embereknek nincs pénzük parfümvásárlásra?
Ez az üzlet nem lesz hosszú életű.
Ez piramisjáték?
Mi történik, ha mindenkit beléptetnek?
Nincs fix fizetés.
Mit kell konkrétan tennem?

Táskával kell járni és árulni?
Az információt "kell árulni".
Hiszen ezt csináljuk egész életünkben. Ha a fodrászod klassz frizurát csinált, te "információt árulsz" erről a jó fodrászról. "Áruljuk" az információt pl. egy jó boltról, színházi előadásról, fogorvosról, stb...mindezt igyen... Ugyanezt kell csinálni itt is, s ezzel pénzt lehet keresni!

Miért nem drága a L'ambre parfüméria?
Ha egy márkaboltba bemegyünk, 10-20 ezer Ft-os, vagy attól drágább parfümöket látunk. Miért fizet a vásárló ilyen hatalmas összegeket? Miből tevődik össze az ár?
Pl. ha feltesszük, hogy egy flakon parfüm ára a márkaboltban 100%, akkor ebből:

a parfüm árának 25-30%-a a reklámköltségek. A parfümnek is, mint minden más terméknek, szüksége van reklámra. Mielőtt a parfüm felkerülne a boltok polcaira, megelőzi azt egy nagyméretű reklámkampány, mely több millió dollár, s átlagosan a parfüm árának 25-30%-át adja. Emlékezzünk csak a menő, fényes borítójú magazinokra, a Cosmopolitan-re, Elle-re, Woman-re és sok másikra, vagy a tévében látott reklámklippekre. Az aroma arcának szerepére gyakran igen jól megfizetett "sztárokat" kérnek fel. (pl. a Lancome Poeme-jét Juliette Binoche francia színésznő reklámozza, a legendás Chanel No.5. pedig mindörökre asszociálódott Catherine Deneuve-vel).

kifizetések a parfüm árának 30%-ig - a megrendelő honoráriuma, akinek a neve felkerül a csomagolásra (mikor a csomagoláson divattervezők, színészek, stb. nevei állnak).

kb. a parfüm árának 20%-a megy el a szép csomagolásra és a drága üvegre (ami gyakran kristály), amiből a parfüm flakonja készül. Az aroma "ruháját" -a flakont és a csomagolást - különös figyelemmel tervezik, hiszen ezek azok, amik fel kell hogy keltsék a vásárló érdeklődését, aki sok száz parfüm közül válogat. A designer terve a gyárba kerül, a technológusok a tervező elképzelését összeegyeztetik a gyártási lehetőségekkel. A külsőleg egyszerű megoldásokat gyakran nem könnyű gyártásilag megoldani. Gyakran a flakon egy művészeti alkotáshoz hasonlít és a flakon tervezői ugyanolyan hírnévre tesznek szert, mint maguknak az illatoknak a tervezői ( ilyen flakon-tervezők pl. Renee Lalique és Serge Manseau). Például, hogy a "Good life" parfüm flakonjának minden sarka ideálisan egyforma legyen, 19-szer javították!! És mindegyik variációra elment kb. egy hónap feszített munka.

Kb. 20% megy el arra, hogy a vásárló a szép kirakatú és elegánsan megvilágított szalonok eladóinak a kiszolgálásért fizet (kereskedelmi árrés)

Igy látható, hogy a parfüm árából, a 100%-ból - maga az aroma csak 10-15%.

Kihasználva a termék közvetlen értékesítését a gyártótól a vevő felé - kikerülve az összes lépcsőt, melyek nagy hatással vannak a termék árképzésére -, a L'ambre cég lehetőséget biztosít a vevőnek ismert nevű aromák megvásárlására teljesen kedvező árakon, vagyis a vevő magáért az aromáért fizet, nem a reklámért, a hangzatos névért, a szép csomagolásért és a drága üvegért.

Ezek tényleg francia parfümök?
Persze. A termék a francia parfümgyárban készül, ott töltik flakonba és ott is csomagolják. A termékek minősége nagyszerű, soha nem kevered össze a hamisítványokkal. Mivel ez kiváló minőségű parfüméria, az aromák a bőrön 3 jegyben nyílnak meg, melyek pontosan elkülöníthetőek - az illat változik a komponensek elpárolgásának különböző periódusai miatt. Minden emberen az aroma egyedien illatozik. Az aromák tartóssága megfelel a Francia Parfüm Szövetség normáinak. A termékeket itthon az OÉTI-nél beregisztráltattuk. Próbáljuk ki magunk és győződjünk meg róla, hogy az aromák minősége és tartóssága minden várakozásunkat felülmúlja!

A csomagoláson miért nem szerepel a parfümök neve?
Az aromák gyártásánál léteznek olyan kifejezések, mint az aroma "gyártója" és "megrendelője". A híres divatházaknak nincs saját parfümgyáruk. Ők, mint az aromák megrendelői lépnek fel, vagyis az ő rendelésükre a parfümgyár megtervezi a leendő aromák kompozícióit (formuláit).
A parfümgyár az aroma formulájának tulajdonosa, vagyis magának az aromának (folyadéknak) a gyártásával foglalkozik és joga van annak értékesítésére meghatározott kereskedelmi hálózaton keresztül - azonos formájú flakonokban és meghatározott számok alatt - a divatház, vagy az aroma márkanevének megnevezése nélkül. Ezért, ha megfigyeljük a csomagolást, azon csak a L'ambre kereskedelmi márkanév van feltüntetve és az aroma száma. A L'ambre kollekcióban minden számnak egy meghatározott aroma felel meg. Az aromák típusainak meghatározását tartalmazza az Illatkollekciós listánk.

Ez olyan, mint az Oriflame?
Minden hálózatépítő cég valamennyire hasonlít, hiszen az MLM elvei szerint dolgozik. Ugyanakkor különböznek marketing-terveikben, termékeikben, hivatalos működésükben az ország területén, stb. A L'ambre cég exkluzív termékekkel foglalkozik, exkluzív a marketing-terve is - más cégek marketing-tervétől kedvezőbb!

Nem késő most belevágnom?
Nem, nem késő!! Cégünk még igen fiatal, előttünk és előtted még nagy lehetőség áll. A marketing-terv és a termék olyan specifikus, hogy soha nem lesz "mindenki" üzlete, és a "már mindenkit" beregisztráltunk effektus nem fenyeget.

Hasonló cég ma már rengeteg van.
Tényleg rengeteg cég van, melyek különböző időkben alakultak és a vásárlók különböző csoportjait célozzák meg. Fiatal és fejlődő cégben könnyebb sikereket elérni! Termékeink - exkluzívak, és ez - hatalmas plusz.

Kereshetek-e többet, mint a szponzorom?
Igen, simán. A kereset mértéke csak a pontosan felépített értékesítési struktúrától függ (melyet alapképzésünkön elemzünk ki részletesebben), és persze a személyes törekvéstől és a munkabírástól.

Mi van akkor, ha nekem nem tetszenek a termékek?
Letesztelted? Vagy neked általában nem tetszik semmi, ami olcsóbb, mint a havi átlagbér, minőségtől függetlenül? .... Lehet, hogy érdemes jobban kvalifikált tanácsadóhoz fordulnod, aki jobban tud segíteni az aroma kiválasztásában, megfelelő krémet és dekorkozmetikai készítményt javasol? A termék - extra minőségű, de éppen a pontos választásban és a helyes konzultálásban mutatkozik meg egy tanácsadó professzionizmusa. Különben pedig mindenkinek joga van saját véleményére...

Mi van akkor ha más üzlettel foglalkozom/van érdekes állásom?
Nagyszerű. Különösen ha a munkádat jól meg is fizetik - ha nem, akkor az nem munka, hanem, megmondjuk egyenesen - hobbi! Nagyszerű lehetőséged van, hogy egy anyagi stabilitást érj el a L'ambréval, így a kedvenc munkádat hobbiként kezelheted és vele szívvel-lélekkel foglalkozhatsz. És mi lehet érdekesebb, mint emberekkel foglalkozni?...

Saját üzleteddel párhuzamosan is tudsz foglalkozni a L'ambréval, és a számodra megfelelő időben kiegészítő jövedelemre szert tenni. Ilyen munka-példákból rengeteg van! És a barátaid, ismerőseid? Lehet, hogy éppen erre a munkára várnak - ugye nem titkolod el előlük ezt az információt?

A városban nincsenek ismőseim, hogyan tudok akkor dolgozni?
Hogy nincsenek ismerősök - ez csak úgy tűnik! Nagyon sok ember él melletted. Ismerkedj meg, beszélgess és mesélj a L'ambréról. A pár hónapos magyarországi L'ambrés működésünk alatt rengeteg új ismerőst és barátot szereztünk. Fordulj tapasztalt szponzorhoz - segít neked. A hálózati marketing - elsősorban kommunikáció!

Nincs pénzem arra, hogy elkezdjem az üzletet.
És soha nem is lesz, ha nem határozod el komolyan magadban, hogy - egyszer s mindenkorra megváltoztatod az életed.

Mi van akkor, ha az embereknek nincs pénzük parfümvásárlásra?
Az embereknek van pénzük, csak általában soha nem elég. Mi megmutatjuk neked, hogyan keress pénzt. A minőségi és kifizetődő termékekre mindig lesz pénz!

Ez az üzlet nem lesz hosszú életű.
Ugyanezt mondták annak idején az internetről. A hálózatépítő-tanácsadó - a jövő foglalkozása. Cégünk az út elején áll, mely a csúcsra visz. Ne hagyd lebeszélni magad - inkább csatlakozz!!

Ez piramisjáték?
A L'ambre cég hálózati rendszerben (MLM) dolgozik. Gyakran az MLM-et összekeverik a piramisjátékkal. Mikor kérdezed az embereket, hogy miért gondolják így, általában olyan választ kapsz, aminek semmi köze az MLM-hez. Hogyan lehet megkülönböztetni a törvényes hálózati rendszert a piramisjátéktól? Olvasd el az erről szóló cikkünket! cikk >>>

Mi történik, ha mindenkit beléptetnek?
Lehetséges-e ez?....Legalább elméletileg? Hiszen a születések a földön nem állnak meg! Új nemzedékek nőnek fel. Kvalifikált tanácsadókra mindig szükség lesz! Egy analógia - minden évben az egyetemeken több száz diák végez, de igazi profikra mindig szükség volt, van, lesz.

Nincs fix fizetés.
De hiszen emellett nincs is határ, mely ne engedné meg, hogy annyit keress, amennyit akarsz! Dolgozz és keress. Egész életünkben a fix fizetésből élni - mi lehet ennél szomorúbb?....

Mit kell konkrétan tennem?
Néhány mondatban: ismerd meg, használd a termékeket és mesélj róluk másoknak. Tanulj. Taníts másokat. Néhány szóban leírni cégünk tanácsadójának tevékenységét - ugyanaz, mint néhány szóban leírni, mit csinál egy üzletember...orvos...tudós... Ez - egy szakma, s hogy minden részletét megismerjük, részt kell vennünk a képzéseken (a cég alap és üzleti képzésein, személyesen, vagy interneten, stb). Csatlakozz!